Influencer Marketing: να το εντάξω στη στρατηγική μου;

Influencer Marketing: να το εντάξω στη στρατηγική μου;

20/04/2020
Scroll down icon
Influencer Marketing: να το εντάξω στη στρατηγική μου;

Τι είναι το influencer marketing;

Το influencer marketing, τα τελευταία χρόνια, έχει υιοθετηθεί από πολλές επιχειρήσεις, καθώς είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μορφές marketing. Ένα άτομο με μεγάλη επιρροή στα social media, αναλαμβάνει να διαφημίσει το προϊόν σας με αντάλλαγμα είτε τα χρήματα, είτε την παροχή δωρεάν αγαθών (π.χ. του στέλνετε το προϊόν σας δωρεάν).

Πρέπει να είναι διάσημος;

Το influencer marketing έχει ταυτιστεί με διάσημες προσωπικότητες από ποικίλους χώρους, γεγονός που έχει αποθαρρύνει πολλές εταιρείες να το εντάξουν στη στρατηγική τους, καθώς σκέφτονται το κόστος. Όμως, για να είναι η καμπάνια μας πετυχημένη δεν χρειάζεται απαραίτητα να επιλέξουμε κάποιον γνωστό celebrity, αλλά πολλούς micro-influencers.

Γιατί micro-influencers;

  • Το κοινό τους, τούς ακολουθεί επειδή όντως ενδιαφέρεται για το περιεχόμενο που ανεβάζουν.
  • Είναι πιο οικονομικοί και πολλές φορές δεν ζητάνε καν χρήματα, αλλά δωρεάν προιόντα.
  • Υπάρχει ο κατάλληλος micro-influencer για κάθε προϊόν ή υπηρεσία.
  • Συνήθως έχουν κοντά στους 10.000 followers, αλλά έχουν μεγάλη επιρροή στους followers τους.
  • Μπορείτε να συνεργαστείτε με αρκετούς, ούτως ώστε να έχετε ένα καλύτερο αποτέλεσμα με λιγότερο κόστος.

Ταιριάζει στην επιχείρησή μου το influencer marketing;

Θα εκπλαγείτε όταν ανακαλύψετε πως σχεδόν για κάθε επιχείρηση υπάρχει ο κατάλληλος influencer! Το digital agency που θα επιλέξετε, αναλαμβάνει να κάνει την απαραίτητη έρευνα για να σας βρει το σωστό άτομο που μπορεί να απογειώσει το brand σας. Μήπως ήρθε η ώρα να ανακαλύψετε την αποτελεσματικότητα του influencer marketing;